20110303

SEMAK

Assalamualaikum,
Aku rajin? Atau aku terlebih rajin? Bukan. Yang nyata aku dalam keadaan semak. Aku serabut dengan dunia ini. Mulut aku kini terkunci rapat. Aku hilang ayat untuk berkata. Barangkali otak aku kini telah semak dengan pesat. Semak seperti bumi di atas nun jauh angkasa. Punya pesat highway. Punya pesat pencakar langgit. Punya pesat manusia yang berlimpah-limpah. SEMAK~

Aku semak dengan kamu yang bernama 'MASALAH'. Ya aku punya masalah dengan kamu 'MASALAH'. Bertubi-tubi kau datang meluru ke arah aku. Kau datang dalam rupa circle menyerang aku dalam keadaan 360 darjah persegi. KAU SEMAK~

Aku semak~ SEMAK~ semak~ blablablabla... Kerjaya aku hancus! Percintaan aku hancus! Financial aku hancur! Relationship family aku hancus! semua hancus... oh, barangkali aku kiamat dalam dunia aku sendiri. SEMAK~

Maafkan aku sekiranya aku diam.. aku senyum... aku buat tak tahu... dan aku menyendiri. Aku tengah melonggarkan atau meloloskan diri dari lilitan semak~ SILA FAHAM!

sekian,

noted: kisah lebih panjang dan selanjutnya akan dapat di baca dalam novel yang aku tengah karang! Kalau berminat belilah nanti. Aku kasi hadiah sign. ngeee~

No comments:

Post a Comment